poniedziałek, 2 czerwca 2014

WAŻNE INFORMACJE 3! + Przywitanie.

Hej wszystkim,
Jestem Lilith i od teraz to ja będę prowadziła tego bloga. Postanowiłam, że będę publikowała kolejne części opowiadania. Pani Ciemności, jak już wspomniała, czuje się lepiej i co najważniejsze dostała przypływu weny. Niestety kontakt nam się urwał, bo jest na wyspie Wolin. Jestem z niej dumna, że postanowiła uporządkować swoje życie i zaczęła to od sfery czysto duchowej. Obecnie ma tam przebywać tydzień i każdego dnia ma zamiar medytować osiem godzin - nie dałabym rady. 
Tak więc, od dzisiaj to ja zaczynam dodawać posty. Proszę o szczere komentarze i opinie, które będą motywować mnie do dalszego działania. 
W imieniu Pani Ciemności dziękuję, za miłe komentarze, dla których na jej twarzy widniał uśmiech. 
Ważną sprawą, którą chcę poruszyć jest fakt, że mam bardzo zbliżony styl do mojej poprzedniczki. Mam nadzieję, że to wam nie będzie przeszkadzało, a wręcz pomagało w czytaniu.

Postanowiłam, że zmodernizuję trochę tego bloga, aby był bardziej czytelny. Mam zamiar dodać zakładki: BOHATEROWIE, INFORMACJE, PAMIĘTNY KONCERT - ROZDZIAŁY oraz inne historie - oprócz dokończenia tej przygody mam zamiar zacząć całkiem inną, która będzie odzwierciedlała mnie oraz Panią Ciemności. Mam ciche nadzieje, że nowe opowiadanie też jakoś przyjmiecie i nie zawiedziecie się na naszych wytworach.

Na bieżąco będę was informowała o mojej poprzedniczce, która mimo, że tu nie zaglądała od piątku, to wczoraj pytała o was. O nowe opowiadania, które dodajecie oraz wszystko to, co się dzieje u was.
Prosiła, abym was pozdrowiła i życzyła przypływu weny.
Tak więc ŻYCZĘ WAM TEGO Z CAŁEGO SERCA!

To chyba tyle z takich informacji wstępnych. W razie, gdyby coś się zmieniło dam znać. 

Mam do was jeszcze jedną prośbę. 
Gdyby ktoś był na koncercie we Wrocławiu, 05. czerwca. 2014 r., to bardzo, prosiłabym o relację z tego iście ważnego wydarzenia. 
Miałam tam być z Panią Ciemności, ale niestety sprawy potoczyły się nie najlepiej i niestety nie będziemy mogły tam być. 
Opinie, komentarze, zdjęcia, filmiki, wasze refleksje na temat koncertu proszę wysyłać na skrzynkę pocztową Pani Ciemności: paniciemnosci98@gmail.com - będę wdzięczna.

Pozdrawiam,
Lilith.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz