niedziela, 24 sierpnia 2014

Coś z innej beczki:)

Witam,
Dziś od samego rana czytam i komentuję wasze opowiadania. Chyba przeczytałam już wszystko, co miałam do przeczytania, a jeśli jeszcze o kimś zapomniałam to bardzo przepraszam i zapewniam, że dokończę.

Z informacji czysto blogowych, ogłaszam, że wszystko przepadło. Nie uda się nic odzyskać, a co z tym idzie muszę się zmobilizować do napisania kolejnych części od nowa.
Przynajmniej nie muszę pisać tego sama, bo Pani Ciemności zadeklarowała się mi pomóc, a w raz z nią jeszcze kilku moich znajomych. Tak więc każdy tworzy coś od siebie i prawdopodobnie zostanie mi tylko zredagowanie tego do jednolitej ciągłości.

Wczoraj/Dziś otrzymałam zalążek pomysłu ze Stanów. O tak, Kamilla zadeklarowała się coś napisać jako 'dodatkową pracę semestralną' - koleżanka wczuła się w rolę i dała zezwolenie na publikowanie jej fragmentów na naszym blogu. Do pomocy obrała sobie Pani Ciemności i może ja coś się dołączę do nowego opowiadania.
Tak więc, pojawi się już niedługo coś zupełnie z innej beczki. 
Zapowiada się, że będzie to jakieś opowiadanie z czarnymi charakterami, wyścigami, gangami oraz tajnymi służbami specjalnymi, gdzie to Mike Shinoda odegra dużą rolę. Pojawi się raczej dużo zboczonych scen i tekstów. Znajdzie się też kilka wątków erotycznych (tak sądzę). Rozważyłyśmy pozytywnie napisanie czegoś o Chesterze Seksoholiku i nawet w naszym planie pisania jest dużo napalonego Cheza:) ( Vilen Everett - szykuj się na bardzo zboczonego Chestera)
Zachęcam do czytania takiego miksu charakterów i pomysłów.

I pytanie do was: CZY NOWE OPOWIADANIA MA POJAWIĆ SIĘ NA TYM, CZY NA ZUPEŁNIE NOWYM BLOGU? 
Proszę o w miarę szybką odpowiedź, bo musimy zacząć się jakoś organizować.

Jeśli wszystko dobrze pójdzie to rozdział 'Pamiętnego Koncertu' zostanie dodany już w okolicach środy. 
Dziękuję za wsparcie i motywację, to naprawdę bardzo dużo pomaga i sprawia, że ma się jakąkolwiek ochotę do robienia czegokolwiek.

I na koniec mała prośba,
Jeśli macie jakieś wizje tego, co w tym opowiadaniu może się stać lub co chcielibyście, aby się stało to proszę, abyście mi o tym napisali. Postaramy się, aby wszyscy byli zadowoleni i znaleźli coś dla siebie.
(Słowa, które kazała mi przekazać P. Ciemności)

Pozdrawiam, życzę ładnej pogody (u mnie jest koszmarna) i rozsądnego wykorzystania ostatniego tygodnia wakacji:)
Ja jak na razie nie mogę ich inaczej spędzić niż leżąc na sofie z nogą na poduchach i wykorzystywaniu rodziny;). Oby wam się nic nie stało, bo podobno ja i moje słowa przynoszą cholernego pecha i nawet dzieciom urodzonym w niedziele szkodzę.
Lilith & Company.

4 komentarze:

  1. Jak ja lubię, kiedy ktoś o mnie wspomina. XD
    Nawet nie wiesz jak się cieszę, że jednak blog zostanie kontynuowany, a w środę pojawi się rozdział. Fuck Yeah, epic win.
    Dopra, mam fisję dotyczoncom opofiadanja:
    -Jason podrywa Paulę,
    -Chez to zauważa,
    -bijo siem,
    -Ethan pobił kolegufff
    - Paula poroniła (muchachacha XD)
    -dopra, lepjej szepy nje poroniła,
    -dalej nie fiem.
    No to ja lecę, przygotować się na zboczonego Chester'a XD
    I nie martw się, u mnie też jest cholernie brzydka pogoda i pada deszcz. ;__;
    Pozdrawiam from the bottom of my heart.
    PS. Nowe opowiadanie mogłoby znaleźć się na nowym blogu c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jednak nie udało się nic odzyskać. :/
    Pamiętaj, żeby teraz zapisywać na czymś oprócz laptopa.
    Nowe opowiadanie zapowiada się baardzo ciekawie.: D
    Moim zdaniem mogło by być na nowym blogu, żeby nie mieszać jednego z drugim.
    Życzę wszystkim pisarzom weny, chęci no i czasu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde xD Wiem jaki to bol stracic laptopa, a na nim zapisane wszystkie rozdzialy.
    No dobra, nie wiem, ale wiem jaki to bol stracic laptopa, na ktorym masz wszystkie dodatki do The Sims 3 i scigniete piekne ubrania i fryzury............ taaa.
    Ciesze sie, ze udalo Ci sie zmobilizowac (yaaaaay)
    A co do mojej wizji
    nie mam wizji
    XDDDDD
    Ale Chester moglby wreszcie sie ogarnac i zczac ratowac ich zwiazek xd
    Takze weny!
    + przepraszam z brak znakow polskich xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie udało odzyskać, ale ciesze się, że blog będzie kontynuowany. :)
    Mike (Mike!) powiązany ze świadkiem przestępczym? Służby specjalne? Coś a'la kryminał? Zboczone rzeczy, a w szczególności Chester? Już to uwielbiam! Boże, to są moje ulubione klimaty! Nie mogę się tego doczekać! *o*
    Mi tam obojętnie czy nowe opowiadanie będzie na tym blogu czy innym. Tylko piszcie jak najszybciej, bo jestem bardzo, bardzo ciekawa tego opowiadania! :]
    A no i oczywiście te również, bo jestem ciekawa tej depresji Chestera i co tam w ogóle z Paulą.
    A co do mojej wizji. Na razie jej nie mam, ale jak coś wymyśle to napiszę. :]
    Powodzenia! Życzę dużo weny i chęci! :)

    OdpowiedzUsuń